lördag 7 augusti 2010

Snygga GWP:s från Eleven

Beautysurfade lite på Eleven idag och såg dessa fina GWP:s (gift with purchase):

Beställer man två eller fler produkter från Clarins Men får man ett resekit på köpet innehållandes rakgelé, ansiktsrengöring och en fuktkräm.


Vid köp av valfri CK One-doft från Calvin Klein får man en fin scarf på köpet, värde 200 kr. Den kan jag absolut tänka mig att knyta runt halsen på ett lite chict flygvärdinnemanér till hösten!



Beställer du två eller fler valfria produkter från Jessica Simpson får du denna snygga väska på köpet.



Jag är svag för sådana här tygväskor, vet inte hur många jag har men det är ett gäng, den här från Replay är hjärtligt välkommen i min samling. Tygväskan får du på köpet om du beställer två produkter från Replay Your Fragrance.


Beställer man två produkter från ljuvliga hudvårdsmärket Björk&Berries får man en fin äppeldoftande tvål på köpet.


Erbjudandena från Eleven gäller så långt lagret räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar