fredag 30 juli 2010

Fil med stil

Ja äääälskar dessa mini-nagelfilar i väskvänlig tändsticksplånsmodell med fyndiga små citat från retrochica Anne Taintor. Min nagelvård har minst sagt blivit eftersatt och jag kan inte låta bli att pilla och riva på små jack och hack i naglarna när jag lite smått uttråkad och sömnig drar runt på kundvagnen inne på Coop... Jag får nog skaffa mig ett sådant här set från Bluebox för 49 kr innan det bara är små avrivna stumpar kvar av mina klor och så passar de ju så himla bra till min lilla spegel och necessär som jag har sedan tidigare i samma serie. Nice!

6 kommentarer:

  1. Hihi, jag har en liten spegle med något beauty citat!

    SvaraRadera
  2. Så söta, har kikat på serien ett antal gånger men utan något köp tyvärr.

    SvaraRadera
  3. Super söta! Sommarkramar, Gabriela

    SvaraRadera
  4. Cyt - Supersöta!

    EmLa - Citaten brukar var så himla roliga!

    Makeuponista - Åh, det finns ju hur mycket kul som helst i den serien!

    Gabriela - Sommarkramar till dig med!

    Kerstin - Ja, ursöta!

    Kram på er alla!

    SvaraRadera