fredag 16 juli 2010

Sommarfavoriter från Rosenserien

Här är det två av mina sommarfavoriter från Rosenserien som balanserar på balkongräcket. Deon är den absolut bästa jag någonsin testat, dessutom doftar den gott och är fri från aluminium. Kroppsoljan med havtorn hade jag gått och sneglat och doftat på länge men tyckte att den var för dyr (345 kr), men en dag hittade jag den för halva priset i en rea-korg eftersom det var kort datum på den. Ett riktigt fynd visade den sig vara för huden blir mjuk och len som sammet och så doftar den helt underbart också. När jag smort in mig med den går min man alltid och sniffar på mig och säger "Mmmm, du luktar semester älskling!"

2 kommentarer:

  1. So tell me - håller deon måttet på alla plan? Har varit sugen på att testa den i ett par år nu, men är rädd för att den inte ska hålla helt torrt eller att den ska faila vad det gäller doften..? :)

    SvaraRadera
  2. El - Den håller verkligen måttet, den bästa jag någonsin testat, min man säger likadant och lånar min ibland trots den "tjejiga" doften. Kan verkligen rekommendera den! Go for it! :)

    SvaraRadera