lördag 20 mars 2010

Frisyrtips efterlyses!

Åh snälla hjälp mig! Jag blir tokig på mitt hår och behöver lite inspiration till en ny frippa. Jag har väntat med att klippa mig för jag skulle få biljetter till Frisörmässan på Elmia här i stan i helgen och tänkte att jag kunde spana in lite roliga frippor där, men det sket sig med biljetterna så nu behöver jag hämta inspiration någon annan stans ifrån. Om ni vet någon bra sajt eller blogg som behandlar ämnet frisyrer och hår får ni mer än gärna tipsa och länka i kommentarsfältet! Tackelitack!

4 kommentarer:

  1. På sidan instyle.com kan du applicera olika frisyrer och make up på ditt eget ansikte!
    Hur kul som helst!!

    SvaraRadera
  2. Jag tröttnade på minn frilla och klippte luggen själv! Både för kort och ojämn - spännande! =)

    SvaraRadera
  3. Bella - Tack för tipset, ska genast kolla!

    Malin - Been there, done that... :)

    Glam och Fläsk - Ja den är superfin, lite 30-tals Hollywooodkänsla över den.

    Kramis!

    SvaraRadera