tisdag 27 april 2010

Grattis Anna till vinsten

Tack för alla fina mail som jag fick vid utlottningen av concealern, jag önskar att jag hade en Touche Eclat var till er alla! Tyvärr har jag bara en och det blev Anna i Sundsvall som vann utlottningen av en Touche Eclat från YSL, håll utkik efter ett paket på posten de närmsta dagarna!

Samtidigt med utlottningen passade jag ju på att göra en liten marknadsundersökning om vad ni vill läsa mer om på Kabuki. Jag hör och jag lyder, det ska bli mer Hudvårdsskola, mer avslöjande av yrkeshemligheter, mer recensioner, ingrediensfakta, tips och tricks och do's and don't. En del av er ställde också lite hudvårdsfrågor samtidigt, de ska jag besvara så fort jag kan.

Kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Grattis Anna! =)

    Och grattis till dig, Emma, som har en riktigt bra blogg för oss!

    SvaraRadera
  2. Tack gulle Malin vad rar du är! Jag gillar din blogg med!
    Kram!

    SvaraRadera