onsdag 28 april 2010

Lite awards som värmer i mitt hjärta!


Senaste veckan har jag fått lite olika blogg-awards och blogg-kärlek från andra underbara bloggare och jag känner mig oerhört hedrad och tacksam! Tack alla ni söta - Makeuponista, P'ssion, Vanessa och Mia, jag blev jätteglad! Nu är det min tur att nominera tio stycken andra sköna bloggar, helst vill jag nominera alla som jag följer här till höger, men väljer att ge lite extra kärlek till dessa:

Dolce Delinda
Beleza
Bella Make Up Artist
Lolita
Mimo Style
Heartcore
Rocketqueen
Glamour och fläskpannkaka
Naturligt Snygg
Doolallymakeup

7 kommentarer:

  1. Tack så mkt söta! Det värmer en regnig morg!kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla va glad jag blir! Jag åker till Bangkok imorgon i 11 dagar så min blogg kommer ligga i träda nu ett par dagar:(

    SvaraRadera
  3. tack så hemskt mycket!
    Ha en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera