torsdag 22 april 2010

Tack söta Hannah!

Härom dagen hade vår sura brevbärare lagt ett fluffigt kuvert i min brevlåda. Avsändaren var söta Hannah som har den mysiga gröna beauty-bloggen Naturligt Snygg. Hon hade fått lite produkter som inte var tillräckligt gröna för henne och undrade om jag ville ha dem i stället. Och det ville jag ju så klart!

I paketet fanns ett solskydd från Comfort Zone, en hårinpackning från Disp, glosset Jasmine från Face, en kajal från Dr Hauschka, en concealer och lite parfymtesters som jag gav till mamma som hon kan ha i handväskan. Min mormor ligger nämligen på sjukhus och mamma är där varje dag och hälsar på och eftersom sjukhusdoften inte är världens godaste så tänkte jag att hon kan ha parfymen i handväskan och sniffa lite på som ett gammaldags luktsalt när doften av sjukdom, rengöringsmedel och köttbullar blir allt för genomträngande.

Tack så mycket Hannah, jag blev verkligen jätteglad! Jag är svag för nude-gloss (jag och Maria Montazami) så det här från Face med lite skimmer i blev perfekt! Hårinpackningen har jag hunnit testa en gång och det känns precis som om det var det mitt barr behövde. Solskyddet har jag bara testat lite på handen, men där kändes det skönt i alla fall. Recension på produkterna kommer om ett tag när jag hunnit använda dem lite längre. Tack än en gång Hannah!

5 kommentarer:

  1. Annika Andersson23 april 2010 kl. 11:05

    Hej Emma!
    Vad bra att du fått testa Comfort zones nya produkt Skin Defender Urban Protection. Jag kände att du säkert också behöver produktinformation, för Skin Defender Urban Protection är mer än ett solskydd och används i ansiktet. Skin defender urban protection emulsion, spf 30 ger huden totalt skydd mot luftföroreningar och neutraliserar fria radikaler.
    " [comfort zone ] lanserar en exklusiv, parabenfri, fuktgivande emulsion som ger ett totalt, men osynligt skydd motluftföroreningar och UV-strålar. [ comfort zone ] Produkten passar alla hudtyper och används dagligen över vanlig ansiktscreme eller som makeupbas."
    Hör av dig med dina kontaktuppgifter så får du mer info från oss! Må så gott! Hälsar Annika - Kraft Cosmetics

    SvaraRadera
  2. Oh va kul att få produker! Vilken lyx ;)

    SvaraRadera
  3. Annika - Åh, tack för infot, jag hör av mig med kontaktuppgifter! :)

    Vanessa - Ja, det är alltid kul! :)

    SvaraRadera
  4. Förtydligande: Dr Hauschka är ju visst tillräckligt grönt, men nyansen var inte min färg :) Kul att du blev nöjd!

    SvaraRadera
  5. Hannah - Supernöjd! Tack än en gång! :)

    SvaraRadera