fredag 6 augusti 2010

En fråga från Jessica

Hej!
Jag är 17-18 år gammal och skulle vilja få några goda råd på hur jag kan bli av med mina porer på näsan och hakan samt så har jag som små små finnar (mer likt knotter) runt näspartiet och utåt som jag tycker är obehagligt. Det vore helschysst om du kunde komma med bra förslag på vad jag kan göra och varför jag får så konstiga små knotter likt finnar.

Tack på förhand!

MVH
Jessica
...............................................................................

Hej Jessica och tack för ditt mail!

Porer kan man tyvärr inte bli av med, det är utförsgångar till hudytan från talgkörtlarna. Pormaskar som gör porerna mer synliga kan man däremot bli av med genom bra hudvårdsprodukter och ansiktsbehandling på salong. Eftersom jag inte sett din hud så har jag lite svårt att säga vad det är för knottror du har. Jag tycker att du ska gå till en hudterapeut som kan ta en närmre titt och ge råd utefter din hudtyp.

Lycka till!

Vänliga hälsningar från Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar