lördag 28 augusti 2010

Vivamondo firar 5 år med fina rabatter

Beautyshoppen Vivamondo firar fem fina år med lite fina rabatter. Vivamondo har flera av mina favoritmärken inom hudvård som Darphin, Decléor, Carita, Dr Brandt, Dr Hauschka, Gatineau, Kanebo och Dermalogica. På makeupsidan hittade jag bland annat intressanta märken som ID, Bobbi Brown, Benefit, Paul & Joe, Calvin Klein, Chanel, Clinique, Stila, Kanebo och Shu Uemura. Här är lite grejer jag gärna skulle vilja ha, skattepengarna kom härom veckan och jag känner mig väldigt sugen på att sätta sprätt på dem!


Dermalogicas kit med produkter i resestorlek är förutom på resan perfekt om man är nyfiken och vill testa deras produkter. Sensitized Kit innehåller Ultra Calming Cleanser, Soothing Protection Spray, Barrier Repair, Total Eye Care och Climate Controle Lip Treatment. Kitet har tidigare kostat 488 kr och är nu sänkt till 391 kr.


Neroli Essential Night Balm är en av mina absoluta favoritprodukter i alla kategorier. Det är egentligen ett nattbalsam men funkar superbra även som handkräm, till torra armbågar, hälsprickor, nagelband och den är helt oslagbar som läppbalsam. Nariga läppar läker och blir mjuka på ett litet kick, jag brukar skopa över lite ur den stora burken till en liten burk som jag alltid har med mig i väskan. 15 ml har kostat 418 och kostar nu 388 kr.



Paletten Powder Pop! från Benefit har jag gått och suktat efter länge... Tidigare kostade den 334 kr och nu var den sänkt till 267 kr.


Kolla in den här übermysiga fluffpenseln Finishing Brush från Anna Sui! Den skulle jag kunna tänka mig att sitta och puffa och snurra runt i fejset hela dagarna. Tidigare pris var 122 kr, nu är den sänkt till 98 kr.



Radiance Rocks Kit är också en sådan där grej jag suktat efter sedan den kom för ett år sedan och först såldes exklusivt på Sephora. Tre pressade skimrande mineralstenar i färgerna Bronze, Champagne och Warm Rose i en söt liten ask. Svep kabukin över stenarna för att få ett lätt skimmer på ögon, kinder eller kropp. Vill man ha mer skimmer och en intensivare färg stryker man med själva stenen direkt på huden eller läpparna. Låter hur mysigt som helst! Vill haaaa!



Det här är också ett kit jag velat ha länge och fast det är oerhört användbart och inte kostar skjortan har jag inte kommit mig för att köpa det. Smashbox Try Me Kit innehåller flera av deras storsäljare som Photo Finish Foundation Primer, Photo OP Under Eye Brightener, Brow Tech & Cream Eyeliner Palette, Lip Enhancing Gloss, pensel och DVD med tutorials. Ordinarie pris är 351 kr och nu är den sänkt till 281 kr.


Paul & Joe gör de sötaste små askarna till sina produkter, här har jag hittat en blommig liten ask med rouge som kan användas till just rouge eller som highlighter och shading. Har kostat 211 kr, nu kostar den 169 kr.


Åh vad jag önskar att det fanns en Stila-disk i närheten! Jag är helt besatt av deras fina små burkar och tuber. Cremerouge i popup-modell som bara ger lite, lite färg och som kan användas lite varstans, kostar nu 147 kr i stället för 227 kr. Lipgloss på tub kan jag inte få för många av, denna är nu sänkt från 224 kr till 179 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar